مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-23اجتماعي

آغاز تحصیل بیش از 17 هزار دانش آموز در 158 واحد آموزشی آستارا


همزمان با نخستین روز از ماه مهر سال تحصیلی برای 17 هزار و 300 دانش آموز در 158 مدرسه دولتی و غیردولتی شهرستان مرزی آستارا آغاز شد.

- ایسنا/گیلان همزمان با نخستین روز از ماه مهر سال تحصیلی برای 17 هزار و 300 دانش آموز در 158 مدرسه دولتی و غیردولتی شهرستان مرزی آستارا آغاز شد.

همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولان محلی، صبح شنبه زنگ مهر و مقاومت در مدارس آستارا به صدا درآمد و 17 هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان مرزنشین در سال تحصیلی جدید بر سر کلاس های درس حاضر شدند.

فرماندار آستارا امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه فاطمیه(س) آستارا برگزار شد با اشاره به وجود 13 شهید دانش آموز آستارایی در گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: علم اقتدارآفرین است.

وی افزود: امروز یکی از راهکارهای تداوم راه شهدا علم اندوزی است و تلاش مضاعف دانش آموزان در زمینه تحصیل علم در کنار تهذیب و تربیت بدنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمدرضا شهاب زاده دوره طلایی حضور در مدرسه را برای دانش آموزان مغتنم خواند و از آنان خواست تا سیره و منش امام و شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و به توصیه های شهدا از جمله حفظ حجاب عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحصیل بیش از 17 هزار دانش آموز در 158 واحد آموزشی آستارا

آغاز تحصیل بیش از 17 هزار دانش آموز در 158 واحد آموزشی آستارا